Marathon Training

Marathontraining voor Rotterdam 2018

Vanaf woensdag 3 januari 2018 start de training voor de Marathon van Rotterdam 2018.
Het trainingsschema is gebaseerd op 4 trainingen per week. In principe 3 gezamenlijk en één individueel.

Trainingen
       • Zondag:
         Lange duurloop (met een beperkt aantal lichte versnellingen)
              o Groep 1: Tempo 5.20 / 5.30 per kilometer begeleiding Arjen Mulder
              o Groep 2: Tempo 6.00 per kilometer begeleiding Martin Dijkstra
      • Maandag:
        Uitlopen max 12 km
      • Woensdag:
         Interval. Inlopen gezamenlijk met de woensdagavondgroep tot de Loet en
         vervolgens splitsen
       • + 1 training voor je zelf

Aanvangstijden trainingen
     • Zondag vanuit De Loet:
           o Tot 20 km : 9.30 uur
           o 20 tot 25 km: 9.00 uur
           o 25 en meer: 8.30 uur
     • Maandag vanuit Clubhuis:
           o 19.30 uur
     • Woensdag vanuit Clubhuis
           o 19.00 uur

Overige info
– Er worden zo mogelijk alternatieve routes bekeken om zo ook een keer elders te lopen.
  Ideeën zijn welkom.
– De zondag route wordt in principe donderdagavond via de whats-app groep rond gestuurd.
– Intentie is om drankposten bij lange lopen te regelen.

Heb je interesse om deel te nemen aan één of meer gezamenlijke trainingen, meld je aan bij Martin Dijkstra via 06 18 65 26 27

TRAININGSSCHEMA/LOGBOEK

DOWNLOAD EXCEL BESTAND